الخميس، 17 يونيو 2010

عصفور ومستكه ... الثامنة


مستكه :خير يا عمر اوعى يكون مقلب انا عارفاك
عصفور :لا يا نودى مش مقلب ولا حاجه
مستكه :نودى !!!!! عمر انت سخن مالك يابنى
عصفور:عايز اقولك انى بضايق اما بتكلمى حد وخصوصا الواد سامح ده
مستكه:ليه ياعمر احنا كلنا اصحاب (وهى طايرة من الفرح)
عصفور :انا بس كنت لازم اقولك انى بضايق
مستكه :اوك يا عمر.. بس مش بتكلم مع حد كتير (وفى سرها ابو الهول بدا يتحرك اخيراااا)
عصفور :ثم تعالى هنا بقىىىىىىىى ايه السر اللى بينكم ده
مستكه :مش قولتلك قبل كده سر ياعمر يوه بقى
عصفور :بقى كده يا ندى ماااشى
مستكه :عمر السر هو ..
عصفور :هااااااااا يابنتى
مستكه :انه طلب منى مذكرات الفلسفه بتاعتى علشان يذاكرها
عصفور :بس كده ؟؟؟
مستكه :اه ياعمر بس كده وانا كنت بحاول اغيظك
عصفور :تغظينى يا ندى ... لعلمك بقى بقى الواد سامح دى مش بتغاظ منه اساسا (وهو مكسوف جدا)
مستكه :واضح واضح ياعمر (وهى هتموت وتضحك علشان شكله مكسوف)
عمر ماشى ساكت خالص ومش بيتكلم
مستكه :عمر هتسكت كتير كده ..صحيح هايدى كانت هتتجنن وانت تعبان
عصفور :هايدى مالها هايدى يعنى هااااا
مستكه :لا ملهاش يعنى بس واضح انها متهمه بيك شويتين
عصفور :بس على الاقل مفيش ملازم ولا مكرات ولا سر ياعمر يوه بقى ههههههه
مستكه :اه ملازم ومش كل حاجه لازم تعرفها
عصفور :انا يعنى ابن خالتك يا ندى وبطمن عليكى مش فيها حاجه يعنى
مستكه:ماشى ياعمر يا ابن خالتى اطمن متقلقش خالص
عصفور :مش تمدى شويه ولا ايه بقى
مستكه :بس ايه اللى انت عملته فى سامح ده مقلب بايخ كالعاده
عصفور:هههههههههه دى هايدى هتموت من الضحك لما تعرف
مستكه :اووووووووووف بردو هايدى
عصفور :هايدى والشله يعنى (ياعمر يا جاااااااامد)
مستكه : بردو بايخه بايخه بايخه
عصفور:مطلبتش رايك انا (بردو جامد)
مستكه :يلا البيت قرب اهو خلاص هترحم منك
عصفور :ال يعنى انا ماسك فيكى اوى
خلاص وصلوا عند البيت ومستكه هتطلع خلاص وطبعا متغاظه منه
مستكه :سلام يا عمر (وهى هتفرقع من الغيظ ال هايدى)
عصفور :طب افردى وشك احسن احكى لهايدى بردو هههههه
مستكه:يوووووووه سلاااااااام
عصفور :مستكه.. استنى
مستكه :نعم يا سى عمر
عصفور:حلوة سى عمر دى الاحترام حلو بردو ههههههههه
مستكه :تصدق انت رخم اوى باى
عصفور :اتفضلى يا مستكه دى علشانك
مستكه :ايه ده يا عمر وبمناسبه ايه
عصفور :ده سى دى اغانى بدل اللى فات اسمعيه النهارده
مستكه:اكيد عنب عنب ومانجه مانجه زى المرة اللى فاتت عارفاك
عصفور:خلى بالك من نفسك يا ارق ندى
مستكه :باى يا عمر (وهى مكسوفه جدا وهتموت من الفرحه )
طلعت بيتها مكلمتش حد وجرى على جهاز الكومبيوتر وحطت السى دى
ولقت الاغانى ......
انتظرونا الحلقه الجايه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق