الخميس، 17 يونيو 2010

عصفور ومستكه ... التاسعة


وجرررررررررررررى مستكه بتفتح السى دى علشان تشوف الاغانى
مستكه:يا ترى يا سى عمر المره دى حاطط ايه اياك يكون زى المرة اللى فاتت وتحط السمك السمك ههههههههههه
وشغلت الاغانى ولقيتها
الاغنيه الاولى .. اليسا متعرفش ليه
التانيه..عمرو دياب انا بقدم قلبى
التالته .. رامى صبرى اللى بحس بيه
مستكه بتكلم نفسها ايه ده كله لالا مش عمر ده غريبه خاااااااالص
مانت حلو وجميل اهو يا عمر امال مجننى ليه بس .. وحشنى الواد ده
بسسسسسسسس امسكى نفسك يا مستكه .. كل ده ولسه مروحش
انا هفتح الميل استناه اكيد هيفتح ونتكلم .
وبعد ماعمر وصل مستكه لبيتها خد طريقه ومروح على بيته
وماشى فى السكه بيسال نفسه .. مالك يا عمر بقيت رومانسى كده ؟
-لالا رومانسى مين ياعم .. ومع مين ؟
-مستكه طبعااااااا
-لالا دى بنت خالتى يعنى
-امال اتعغاظت ليه من سامح ياراجل
وفضلى على كده عمال يكلم نفسه ويسال اساله لنفسه
وبعد مازهق من كتر التفكير .. بس اسكت بقى
- بردو اتغاظت من سامح .. رززززززززل
وطلع عمر على بيته وهو متلخبط ومش عارف هو بيعمل كده ليه
فتح جهازه وقعد على النت وكلمته مستكه
مستكه :عمر ازيك انت اتاخرت ليه (طبعا هى ف منتهى السعاده ليله رومانسيه بقى)
عمر:انا تمام انتى عارفه الطريق وكده .. انتى كويسه المهم
مستكه :الحمد لله يا عمر.. وعايزة اقولك الاغانى تحفه ذوقك يجنن
عمر:اه اياك يتمر
مستكه :نعم يا عمر
عصفور :بقولك مفيش شكر بينا يعنى
مستكه :انت كنت جميل اوى يا عمر النهارده ورقيق... انت عقلت ولا ايه
عصفور :لالا ده اقل حاجه عندى ... وايه عقلت دى يا ندى
مستكه:لا يعنى كلامك كان مختلف وحسيتك خايف عليا وكده يعنى
عصفور :اااااه وكده يعنى .. ده واجب طنط كان موصيانى عليكى (وبيغيظها)
مستكه:عمر انت عايز تشلنى صح
عصفور:ندى عايز اقولك كنتى امورة اوى النهارده
مستكه: النهارده بس؟؟ وع العموم شكرا
عصفور :خلاص ولا النهارده .. ملكيش ف الطيب نصيب
مستكه :وانت كمان يا عمر كنت امور ولذيذ
عصفور :لا انا ع طول كده بس انتى اللى مكنتيش شايفه
مستكه:كفايه هايدى وساندى وسلمى وميرا بيشوفو كفايه عليك
عصفور :قولى بقى انك بتراقبينى هاااااا
مستكه :اراقبك واراقبك ليه انا (ومرتبكه ومش عارفه ترد)
عصفور :معجبين بقى ههههههههه انتى من اعداء النجاح
مستكه :ياشيخ اجرى
عصفور:مستكه عايز اقولك حاجه ومكسوف جداااااااا
مستكه:قول يا عصفور
عصفور:خايف بس لا تزعلى منى
مستكه:لا ازعل ايه قول اتنقط اتشل اتفرس .. بس متخافش
عصفور :مدام مش هتزعلى .. هقولك اللى كاتمه من بدرى
مستكه :يافرج الله.. انطق وانا كمان عايزة اقولك حاجه من بدرى
عصفور :انا مرهق ولازم انام دلوقتى
مستكه :هى دى الحاجه ياعمر اللى كاتمها
عصفور :وهو فاهم بس بيستعبط .. اه يا ندى ..كنتى عايزة تقولى ايه
مستكه :اه كنت عايز اقولك منك لله يا عمرررررررررر
عصفور :هههههههههه بس متتعصبيش طيب
مستكه :واتعصب ليه انا هاديه
عصفور :هعدى عليكى ونروكح المدرسه بكرة سوا باااااااى
مستكه :متجيش احسن يا عمر بااااى (وعايزة تقوله )
واول ما شافها الصبح.........
انتظرونا الحلقه الجايه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق